7 Mart 2015 Cumartesi

Gölge Gezgin


.
Adem ile Havva’ nın cennetten kovulduğu andan itibaren tekrar cennete dönmek için tanrılar, dinler ve mezhepler yaratan insanoğlunun geleceğe attığı tohumun 1969 sürümü.
.
Cennetten kovulmadan önce Havva bir yılan tarafından kışkırtıldığı için yılanlar halen sürünmeye ve kadınlara düşman olmaya; Adem’ i Havva kışkırttığı için kadınlar doğum sırasında acı çekmeye; Adem cennetten kovulduktan sonra erkekler yaşamını sürdürmek için çalışmaya, acı çekmeye ve ölmeye devam etmekteler.
.
Kısacası benim cephemde değişen bir şey yok, Adem ile Havva’ nın cennetten kovulduğu zamandan bu güne yaptıkları en basit eylemlerin yanında şunu da yapıyorum: yürüyorum ve koşuyorum…
.
.
.
.
@bygölgegezgin

5 yorum:

  1. Merhaba,
    Blogunu Lapta yürüyüşünü anılaştırdığın makale münasebetiyle keşfettim. Teknik kayıtlaman, geçtiğin yerleri adlarıyla fotoğraflaman ve gölge fotoğrafların ile blogunun ziyadesiyle ilgimi çektiğini ve beğenimi topladığını söylememe lütfen izin ver :) Bu denli düşük görüntülenme sayısı ve henüz yoruma denk gelmemiş oluşum da hayretimi artırdı. Veysel misali yürümen dileğiyle.
    "Yürüyorum gündüz gece..."

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlginiz için çok teşekkür ederim,
      Selamlar..

      Sil
  2. Emeğinize sağlık.. M.S ...

    YanıtlaSil
  3. Övgüler cok guzel bana saadece onaylamak duser🙏👏

    YanıtlaSil